طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

طاها قند عسل

طاها و خرس مهربونش

1392/9/20 12:05
نویسنده : هستی
485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگم خوبی مامانم   خوب پسرم امروز دقیقا 8 روزه از شیر گفتمت الهیییییییییییی خیلی راحت و اسون گرفتمت چون پسر خوبی بودی و هستی و گریه نکردی عزیزم مامان قربونه اون مهربونیات بشه

واییییییییییییی مامانی چه چیزای خوشمزه ای من میخوامممممممممم

خوب فعلا بزا برانداز کنم هنوز به خوشمزه هاش نرسیدم

اخیششششششششششش چه حالی میده  با خرس مهربون بازی کردن الانم در حال فکرم لطفا مامانی مزاحمم نشو

خوب بزا ببینم خرس مهربون حالت خوبه لالا که نشدی دارم بهات بازی میکنم

جان چیزی گفتی خرسی جون بیا با هم تی وی ببینیم

هوراااااااااااااااااااا دارم با خرسی بازی میکنم

اخ انگار خرس مهربونم لالا داره اره خرسی جونم لالا داری

خوب بعد این همه تکاپو و جست و خیز یه خواب راحت با خرسی جون میچسبه مامانی پتو بیار برامون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)