طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

طاها قند عسل

طاها و عروسی پر دردسر

1396/4/15 0:39
نویسنده : هستی
390 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسر قشنگم طاهای نازم اکل از این بگم با انتقالیمون موافقت نکردن و من حال خرابی دارم ولی خوب حتما قسمت این هستش و من راضی به رضای خدا هستم پسرم دیشب حسابی هوش گذروندی عروسی کلی شیطنت و بازی گوشی ولی داداش کسری خیلی اذیتم کرد خیلی خیلی اذیتم کرد داداش کسری از صدای شلوغی و اهنگ با وولوم بالا وحشت میکرد و عین وحشت زده ها دورو برشو نگا میکرد و جیغ میکشید














انقد شیطونی میکردی مگه میزاشتی ازت عکس بگیرم داداشی که دیگع نگم🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐
زنگ زدم بابایی گفتم بیاد ما و ببره خونه چون واقعا نمیتونستم تحمل کنم از طرفی داداش کسری بی قراری و در حد انفجار گریهمنم یی طاقتتو هم شاد شاد بابا که ریلکس البته تالار مردا بود دیگه غذا نصفه نیمه خوردیم داداشی رو زن عمو مهدیه گرفت تا من بتونم کمی نفس بکشم و غذا بخورم خلاصه غذا نصف و نیمه توام طبق روال ماست ریختی رو جلیقه اتبا حرص و عصبانیت از تالار اومدیم بیرون بابایی دم در وایستاده بود ولی تو مدام گریه که نریمحالا تو هم اضافه شدی بل هزار قول و وعده وعید بهت قول دادیم یه استراحت کوتاه کنیم برمیگردیم عروس
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)