طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

طاها قند عسل

پسرم امشب استرس دارم

1396/4/12 1:21
نویسنده : هستی
567 بازدید
اشتراک گذاری
سلام مامان امیدوارم وقتی این خاطره رو میخونی دلت شاد لبت خندون باشه

فردا شب حنابندون دختر دایی محمود هستش معصومه و ارش

چند روز داریم لباس میخریم و حسابی شلوخ کاری کردیم تو هم طبق روال تو بازار همس گریهههههههاعصاب نمیزاری واسه ما هر چیزی میبینی میخوایی






به زور اینارو تنت کردم تست کنم مگه وایمیستادیببین چطوری بودی یه چشمت تی دی یه چشمت من تازه شیطنت هم بماند🤐🤐🤐🤐🤐اینجا هنوز ارایشگاه نبرده بودمت تازه داداشیتم اینجا موهاش بلند بود


خلاصه بدجور اذیت کردین تو بازار از شب عروسی و حنا هم عکس میگیرم میزارم براتون پسرم امشب حالم عجیب خرابه ☹️☹️☹️☹️فردا قراره کمیته نقل و انتقال برگزار بشه و مشخص بشه که ایا میریم از این شهر یا نه نذر برداشتم از ته دل دارم دعا میکنم خدا جون صدامو بشنو کمکم کن فردا شب این موقع تو وب پسرم خبر خوشحالی رفتن و حس و حالمو بنویسم الهی امین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)