طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

طاها قند عسل

درد دل مادرانه پسرانه

1396/3/28 15:41
نویسنده : هستی
233 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسر قشنگم نمیدونم چرا امروز عجیب دلم گرفته☹️☹️☹️خیلی دلم اشوبه ذهن و قلبم همش درگیر رفتن از این شهر لعنتی هستش دیشب با بابایی رفتیم بیرون کلی بهم امید داد که تونسته رضایت خیلی ها رو جلب کنه که اوکی بدن واسه انتقالی ☹️اما باز انگار یه حسی از درونم میگه نمیشه بغض کردم چه روزای سختی که پشت سر میزارم غریبی اینجا و مهمتر نا امن بودن از خدا میخوام دلم شاد کنه و امسال پیش دبستانی تو در مکان جدید شهر جدید با خوشحالی مامان جون الهی امین انشاالله
پسرم هنوز هوب بلد نیستی با اسکیت ها راه بری خیلی تمرین مطکنی اما بازمخوب من و بابایی کمکت میکنیم اما هزار ماشالله بهت تالاپ تالاپ میخوری زمینراه هم میری هاااا ولی خوب هنوز خدب راه نیوفتادی
شاید روزگاری که این نوشته هارو میخونی من نباشم نمیدونم شایدم باشم اما میخوام بدونی مامانی عاشقته
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)