طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

طاها قند عسل

سومین روز از شیر گرفتن قند عسلم

1392/9/14 16:38
نویسنده : هستی
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگ سلام همنفسم خوبی طاهای مامانی خوبی عزیزم گرمای وجودم امروز سومین رو ز از شیر گرفتنه خدا رو شکر دیشب راحت تا صبح خوابیدی فقط 1 بار بیدار شدی تکونت دادم راحت تا صبح خوابیدی امروزم صبح یکم بهونه شیرتو گرفتی اما تا گفتم طاهایی مامانی شیر میخوایی انگار فهمیدی که دیگه نمیشه خندید و گفتی مامانی به به یعنی غذا الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی صبحونه بهت مفصل دادم و شروع به بازی کردی ظهر هم برنج خوردی خودت اومدی گفتی ماما به به  عزیز دلمی توووووووووووووووووو حالا عکسای جدیدتو میزارم تا وقتی به سلامتی بزرگ شدی قد کشیدی ببینی که چقد شری و شیطونی کردی تو همچین روزایی

اینجا سویچ گرفته بودی دستت به دیوار تکیه داده بودی انگاری شکست عشقی خورده بودی مامانی هم از فرصت استفاده کرد ازت عکس گرفت

اینجا عزیزم داشتی میوه عصرونتو میخوردی یه چشمت به تی وی بود یه دستت به میوه از هر دوش نمیگزشتی

اینجا هم داری موزتو پوست میکنی اونم با چاقو البته مامانی مراقبت بود هاااااااااا ولی قشنگ مامان موز با دست پوست میکنن قربونه اون چشات بشم مننننننننننن

اینم لبخند ملیحت که داشتی تی وی نگاه میکردی با لبخن مهربونم

اینجا رو ببین شیطون داشتی سویچ به زور تو کمد میکردی

خوی اینجا هم شاه پسملی داره با مامانی کمک میکنه جارو برقی میکشه الهی من فذات بشم بازم یه چشمت به تی وی بود یه دستت به جارو برقی

اینم ژست بعد از جارو کشیدن همراه با لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بهار مهرنگار
18 آذر 92 14:17
مامانی من دوست دارم با هم بیشتر اشنا بشیم .اگر مایل هستید پیش ما بیا و پیغام بزار برای تبادل لینک. مرسی منتظرم عزیز ` سلام عزیزم حتما تبادل لینک کنیم خوشحال میشم طاها هم با نی نی شما اشنا میشههههه منم با شماااااااا
مامان بهار مهرنگار
18 آذر 92 14:57
هستی جون من لینکت کردم بازم بیا