طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

طاها قند عسل

ببخش مامان جون

1391/5/11 17:57
نویسنده : هستی
214 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونم ببخشید چند وقت به وبلاگت سر نزدم گلم واییییییییییییییییییییییی یه عالمه حرف دارم واسه گفتن شرمنده عزیزم نی نی گولی خودم ماچ ماچی عزیزم خوب بزار بگم خاطرات چند وقت پیش تا حالا خوب عزیزم گفتیم میخواییم بریم شال رفتیم گلم اما زود برگشتیم سفرمون 5 روزم بیشتر طول نکشید عمو مهدی با مهدیه زود برگشتن اعصابمون بهم ریخت هم من هم بابایی اما بابایی قول داد که برج 6 3 نفری بریم شمال خونه مادربزرگ جووووووووووووووووووووووووووونم کلی بهمون خوش بگذره خاطرات این سفری که با عمو رفتیم تلخ پس تعریف نمیکنم خودتو عشقه نفسم خوب عزیزم این روزا خیییییلی شر شدی قربونت برم فقط قه قه میخندی عکس دارم ازت عزیزم اما تو لب تاپ نریختم بریزم حتما براتا میزارمناااااااااااااااااااااااااااااازی این عکستو خیلی دوست دارم عزیزم عزیزم الان ماه رمضون هست و بابا روزه داره خیییییییییییییییییییییلی دلم میسوزه هوا گرمه تشنش میشه کی پسرم روزه بگیره نااااااااااااازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

طاهره مامان امیرعلی
9 شهریور 91 17:47
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.