طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

طاها قند عسل

سلام پسر قشنگم ببخشید خیلی فاصله افتاده واسه وب

1393/10/10 14:34
نویسنده : هستی
358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم خوبی گلم پسر گلم مامان این چند وقته از خیلی چیزها رنج میکشه ایشالله بزرگ بشی خیلی حقایق باید بدونی گلم دلم خیلی گرفته مامانی تو هم ماشالله شیطون بزرگ شدی یه خبر خوش اینکه از پوشک هک گرفتمتتتتتتتتتتتتتتت سخت بود اصلا همکاری نمیکردی ولی با تلاش فراوان تونستممممممممم عزیزکم خوشگلم عکسای جدیدتو ایشالله اپ میکنم میزارم واسه پسر گلم قول میدم مامان 30دی تولد پسریمه گلم امسال چون ماان داره درس میخوننه کن=تر میتونه به کارای دیگه برسه ولی بهت قول میدم تولد امسالتم خودم تمام کاراشو بکنم بوسسسسسسسسسسسسس مامانی به امید روزی که تمام حرفای ناگفته تو قلبمو و دلم بهت بگم سنگ صبورم بشیییییییییییییی راستی چنتا از کلامت شیرینی که میگی موقع خواب بابا شب بخیر بابایی بیا منو بخور یعنی بازی کن اخه بابا هر ضب باهات بازی میکن کلی خوشحال میشی سومیش اینکه وقتی عصبانی میشی اخم میکنی میگی بزا بابایی بیاد بگم بزنتت خندونکقشنگگگگگگ بابایی شدی زمان هایی هم که من ازت ناراحت میشم میای میگی ماما معذلت میخوامم دقیقا همینجوری میی قربوننت برم پیاز میگی پیماز هواپیما رو میگی اپولینا تخم مرغ میگی تمم موغ زیبادوستت دارم هم میگی وقتایی که خودتو لوس میکنییییییییییییییییییی

پسندها (1)

نظرات (0)