طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

طاها قند عسل

تعطیلات عید

1393/2/2 11:59
نویسنده : هستی
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگم سلام پسر نازم ما این عید رفتیم خونه عزیز شمالییییییییییییییییییی هوراااااااااااااااااااااااا کلی خوش گذروندیم از اینجا با خاله فرح رفتیم اخه خاله فرح اومده بود خونمون برگشتنا باهم رفتیم تو هم که ماشالله شیطونی میکردی همش تو حیاط عزیز شیطنت بازی میکردی با دخمل خاله فرح همش تو حیاط با گل و گیاه بازی میکردین جیگرم بابایی ٨ روز بعد اومد اونم پیشمونم طاقت دوریمونو نداشت مژه  هههههه با بابایی جنگل رفتیم گردش رفتیم با اینکه بیشتر بارون میومد اما کباب ها و هوای شمال عالییییییییییییییییییییییی جنگا عالیییییییییییییییییییییییییییییییی خوب داستان سفر تو یه پست دیگه میزارم برات اخه مامانی کمی بسی بی حال هست در حال رژیم هستم یکم توپولو شدم مامانی میخوام وزنمو برگردونم الانم بسی ضعف دارم نگران 

 

اینجا باغ پشت نزدیک خونه عزیز اینا بود ماهم رفتیم خوش گذروندیم عکس گرفتیم ببین پسره گلم بی گلها شاه گل شدی عزیزم بوسسسسسس

اینجا افتادی نیگاه شلوارت کثیف شده الان خسته شده بودی نشستی عزیزم قربونه اون نشستنات بشم منننننننننننننننننننن

عشق بالا رفتن از رو درخت داری دوست داری بری ارتفاعات عزیزززمممممممممم اینم درخچه فنچ قد خودت

 

 

اینجارو ببین چه ذوقی داشتی قربونت برم

اوههههههههه پسرم ژست گرفته قربونت برم من خنده های زیر لبی شو ببین الهیییییییییییییییییی

 

اینجا دمپاییهای دخمل خاله فرح رو پوشیدی

 

الهی قربونه اون خنده هات بشم

اینم یه ژست مردونه

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان بهار
10 خرداد 93 22:26
طاها ماشالله چه بزرگ شدی.ژست مردونتو برررم مرسی عزیزم بهار جونم خوشحال شدم سر زدی