طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

طاها قند عسل

طاها کوچمولوم تو رورواک راه میره هوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررا

1391/6/19 16:15
نویسنده : هستی
162 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگملی مامان خوب عزیزم شکلکهای جالب  و متنوع آروینیه بوس بده مامانو امممممممممممممممممممممممممممماچ رو لباتشکلکهای جالب  و متنوع آروینشکلکهای جالب  و متنوع آروینگلم خیلی بازیگوش شدی میزارمت تو رورواک راه میری اما کجکایی هههههههههههههه انقد بامزه عسلکم شکلکهای جالب  و متنوع آروینشکلکهای جالب  و متنوع آروینتاااااااااااااااازه الان لالا هم میشی شبا یک شب لالا میشی تا ظهر میخوابی ججججججججوووووووووووووووووووووووووونم شکلکهای 
جالب آروینشکلکهای 
جالب آروینبازیگوش من دوست دارم تمام دکورامو شیکوندی اون وروجکه رو میز ال سی دی رو پاشو شکوندی شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینهورررررررررررررررررررررررررررررررررا امروز میریم مبل میگیریم با هم مامان جووووووووووووووووونم که بپری روشون بازی کنی  شکلکهای جالب آروینمامانی تفلدم نزدیکه تو هم باید بابابایی برام کادو بگیری عزیزم دوست دارم  راستی فردا عزیز از شمال میاد الته الان رفته مشهد فردا میاد پیشمون عزیزم باهات بازی کنه شکلکهای جالب آروینولی مامان دیروز دلم از عزیز گرفت البته این عزیزت خیلی ناراحتم کرد مثه همیشه مامان سکوت کرد و تو عشقمی بغلت کردم اروم شدم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)