طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

طاها قند عسل

دنیای قشنگم بابا

1391/3/11 12:11
نویسنده : هستی
318 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلكسلام مامان جونم خوبی عزیزم امروز روز پدر هست ومن خیلی خوشحالم امیدوارم بتونیم امروز خاطرات خوبی بجا بذاریم نازی کی بشه ایشالله پسر گلم بزرگ بشه واسه باباییش کادو بگیره و به بابا جونیش بده

ني ني شكلكایشالله همیشه بابا سالم و تندرست باشه عزیزم امروز کلی برنامه دارم  خدا کنه مشکلی پیش نیاد

ني ني شكلكحالا یه جمله از طرفت برا بابا جونت مینویسم

بابایی جونم من خیلی دوست دارم چشمایی بلبلیم همیشه دنباله مهربونیات میاد بابا جونم ممنون از تمام زحماتی که برام کشیدی و میکشی بابا جووووووووووووووونم عاشقتم پسملی همیشه بابایی میمونه ماچ

ني ني شكلك

بابا جونم ای تو تمام وجوده من دوست دارم

ني ني شكلك

همسر عزیزم ای همصدای قلب من با تمام وجود دوستت دارم و این دوست داشتن را فقط خدا میتواند از من بگیرد و این حد دوست داشتنم را فقط خدا میداند امیدوارم همیشه استوار بمانی

20911173158735082534 اس ام اس تبریک روز پدر (جدیدترین ها) خرداد 90

بابا . . . جونمی ، عمرمی ، قلبمی . . . دوستت دارم و به شما افتخار میکنم . امید که سایه شما تا ابد بر سر ما باشد

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

پدر جان روزت مبارک . فقط میتوانم بگویم دوستت دارم و از دور میبوسمت …

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)